Page: 1
Author | Post |
---|---|
#1 Tue Oct 25, 2016 1:44 am
|
|
Member
Registered: Mar 2016
Posts: 52
|
Czy znacie jakiś patent na to, żeby znacząco zminimalizować ilość miejsca potrzebnego do archiwizowania dokumentów firmowych. Zebrało się tego tak duzo, że dlasze ustawianie ich w szeregu na podłodze nie ma sensu. A szafki czy póki zajmują bardzo dużo miejsca. Może pomożecie mi w tym.
|
#2 Tue Oct 25, 2016 2:47 am
|
|
Member
Registered: Jul 2015
Posts: 31
Location: Sosnowiec
|
Sprawa wydaje się bardzo prosta. Wystarczy skorzystać z oferty firmy, która produkuje przesuwane regały i wtedy po problemie. Oszacujesz z łatwością ile regałów będzie Ci potrzebnych, bo to łatwo obliczyć.
|
#3 Tue Oct 25, 2016 5:40 am
|
|
Member
Registered: Mar 2016
Posts: 52
|
A widzisz nad tym się nigdy nie zastanawiałam
|
#4 Tue Oct 25, 2016 7:19 am
|
|
Member
Registered: Nov 2013
Posts: 63
Location: Turek
|
Takie rozwiązanie jest właśnie idealne w momencie, kiedy masz dużą ilośc dokumentacji, a ograniczoną ilość miejsca. Wtedy sprawdza się w stu procentach. Przetestowałem już w swojej firmie różne rozwiązania, ale to było i jest najlepsze.
|
#5 Tue Oct 25, 2016 8:38 am
|
|
Member
Registered: Jul 2015
Posts: 30
Location: Kraków
|
Zgadza się, podobne szafki są często pokazywane w programach telewizyjnych, które mówią coś o archiwach pańśtowych. Tam też jest zawsze bardzo dużo dokumentów, które trzeba gdzieś pomieścic. A miejsca jak wszędzie brakuje. To według mnie bedzoe Twój bardzo dobry zakup.
|
Page: 1